reklama

„Fantázia je dôležitejšia ako informácia.“ (Albert Einstein)

Stal som sa trénerom. Mám svoj tím mladých ľudí, ktorí učia mňa a sem tam trošku ja ich. Viem znie to zvláštne, keďže ja som ten dôležitý s funkciou. Ale ono to tak proste funguje. Svoju úlohu som vzal dostatočne zodpovedne. Mávame pravidelne tréningy. Kondičné zaberáky, teóriu, fakt sa snažím kresliť všetky možné situácie a milujem, keď mi tam ešte oni dokreslia niečo. Aspoň smajlíka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tvrdo sme makali, až konečne prišla ponuka na poriadny zápas. Nedohodli sme sa na rozmiestnený, že kde kto bude kedy stáť. Akosi to cítili v sebe.
Ako správny tréner som mal pred zápasom riadny príhovor. Tešil som sa, že prišli všetci moji zverenci, bez ohľadu na to, čo sa deje doma, či sú chorí, alebo zranení.

Keďže rád čítam často krát nájdem v knihách rozumné veci, ktoré sa oplatia povedať. Minimálne pred dôležitým zápasom. Pre tento raz som si požičal úryvok z Fulghumovej knihy. Jeho susedovi to visí v kancelárií.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zotrel som tabulu, kde som mal nakreslených panáčikov, rôzne smerujúce šípky, smajlíkov, vztýčený stredný prst od vtipálkov a tak.

Začal som asi takto. „Nebudem vás nudiť informáciou odkiaľ, a ako som na to prišiel. Jednoducho mám chuť vám to povedať, lebo si myslím, že by vám to mohlo dnes pomôcť. Takže: “O vyhrávaní: nie je dôležité. Na čom naozaj záleží je to, ako tú hru hráš. O prehrávaní: nie je dôležité. Na čom naozaj záleží je to, ako tú hru hráš. O tom, ako hrať: hraj tak, aby si vyhral.“ Hrajte srdcom ale aj rozumom. Verte svojmu inštinktu a on zosilnie bez vášho vedomia. Vkladajte cit do svojho výkonu a on vám zaručí minimálne kvalitnú hru.“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po mojom krátkom príhovore, ktorému som sám moc nerozumel, ale dúfal, že oni ho pochopia, vyšli zo šatne so vztýčenými hlavami, chuťou a odhodlaním v očiach.

Mal som super pocit z toho čo ma naučili. Otočil som sa k tabuli a tam ma čakal smajlík :)

Richard Fides

Richard Fides

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som sem tam peklom vlastnému rozumu a nebom vlastného tela... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu